crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 158017

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Bezinović, Petar
Naslov: Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
( School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges )
Knjiga: Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole
Urednik/ci: Vrgoč, Hrvoje
Izdavač: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad: Zagreb
Godina: 2003
Raspon stranica:: 87-95
ISBN: 953-6134-50-0
Ključne riječi: samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja
( school self-evaluation, quality of education )
Sažetak:
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.
Projekt / tema: 0100502
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4