crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 163385

Zbornik radova

Autori: Ajduković, Dean; Čorkalo, Dinka
Naslov: Socijalni kontekst kao izazov za Novu vukovarsku školu
( Social context as a challenge to the New Vukovar school )
Izvornik: Okrugli stol o školovanju u Vukovaru Vukovarska nova školaVukovar : Europski dom Vukovar , 2004. 23-32.
Skup: Okrugli stol o školovanju u Vukovaru Vukovarska nova škola
Mjesto i datum: Vukovar, Hrvatska, 06. 02. 2004.
Ključne riječi: nova vukovarska škola; integracija djece pripadnika manjina; školovanje manjine i većine; djeca pripadnici manjina
( new Vukovar school; integration of minority children; schooling of minority and majority; children members of minority )
Sažetak:
U radu su razmotreni poslijeratni procesi socijalne rekonstrukcije zajednice u Vukovaru. Čitava zajednica snažno je obilježena iskustvima rata i ta iskustva utječu na cjelokupni socijalni život grada. Jedan od najizraženijih procesa jest višestruka podijeljenost zajednice, od kojih je etnička podjela najizraženija. Ovaj je proces posebno vidljiv među djecom, a u školskog praksi ima za posljedicu odijeljeno školovanje djece u školama u kojima se nastava odvija na hrvatskom, odnosno na srpskom jeziku. Na temelju visegodišnjeg istraživanja poslijeratnih procesa socijalne rekonstrukcije u Vukovaru, a posebno na temelju istraživanja provedenog na oko 1700 sudionika, učenika, njihovih roditelja i nastavnika, u radu su izloženi zaključci i preporuke za organizaciju školovanja djece u Vukovaru. Predložen je naziv “ Nova vukovarska škola” , kojim se opisuje ponajprije kvalitetna škola s najvišim obrazovnim i odgojnim standardima, a koja će biti u funkciji integracijskih procesa djece, roditelja i nastavnika. Teorijski temelji Nove vukovarske škole zasnovani su na načelima interkulturalizma, pri čemu se objedinjuje pravo osoba na izražavanje i prakticiranje vlastite etničke pripadnosti, ali i pravo na integriranost i uključenost u širu društvenu zajednicu.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0130485
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4