Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalni kontekst kao izazov za Novu vukovarsku školu (CROSBI ID 499950)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Ajduković, Dean ; Čorkalo, Dinka Socijalni kontekst kao izazov za Novu vukovarsku školu // Okrugli stol o školovanju u Vukovaru Vukovarska nova škola. Vukovar: Europski dom Vukovar, 2004. str. 23-32-x

Podaci o odgovornosti

Ajduković, Dean ; Čorkalo, Dinka

hrvatski

Socijalni kontekst kao izazov za Novu vukovarsku školu

U radu su razmotreni poslijeratni procesi socijalne rekonstrukcije zajednice u Vukovaru. Čitava zajednica snažno je obilježena iskustvima rata i ta iskustva utječu na cjelokupni socijalni život grada. Jedan od najizraženijih procesa jest višestruka podijeljenost zajednice, od kojih je etnička podjela najizraženija. Ovaj je proces posebno vidljiv među djecom, a u školskog praksi ima za posljedicu odijeljeno školovanje djece u školama u kojima se nastava odvija na hrvatskom, odnosno na srpskom jeziku. Na temelju visegodišnjeg istraživanja poslijeratnih procesa socijalne rekonstrukcije u Vukovaru, a posebno na temelju istraživanja provedenog na oko 1700 sudionika, učenika, njihovih roditelja i nastavnika, u radu su izloženi zaključci i preporuke za organizaciju školovanja djece u Vukovaru. Predložen je naziv “ Nova vukovarska škola” , kojim se opisuje ponajprije kvalitetna škola s najvišim obrazovnim i odgojnim standardima, a koja će biti u funkciji integracijskih procesa djece, roditelja i nastavnika. Teorijski temelji Nove vukovarske škole zasnovani su na načelima interkulturalizma, pri čemu se objedinjuje pravo osoba na izražavanje i prakticiranje vlastite etničke pripadnosti, ali i pravo na integriranost i uključenost u širu društvenu zajednicu.

nova vukovarska škola; integracija djece pripadnika manjina; školovanje manjine i većine; djeca pripadnici manjina

nije evidentirano

engleski

Social context as a challenge to the New Vukovar school

nije evidentirano

new Vukovar school; integration of minority children; schooling of minority and majority; children members of minority

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-32-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Okrugli stol o školovanju u Vukovaru Vukovarska nova škola

Vukovar: Europski dom Vukovar

Podaci o skupu

Okrugli stol o školovanju u Vukovaru Vukovarska nova škola

pozvano predavanje

06.02.2004-06.02.2004

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija