crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 165403

Zbornik radova

Autori: Papić, Milan; Kulenović, Alija
Naslov: Može li se emocionalna inteligencija prepoznati u procjenama?
( Can emotional intelligence be recognized in peer-reports? )
Izvornik: XVI. Dani Ramira Bujasa: sažeci propćenjaZagreb :
Skup: XVI. Dani Ramira Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 11-13.12.2003.
Ključne riječi: emocionalna inteligencija; skale procjene; objektivni testovi učinka
( emotiona intelligence; self- and peer-reports; performance tests )
Sažetak:
U sklopu istraživanja vezanog za provjeru opravdanosti i korisnosti koncepta emocionalne inteligencije (EI) izrađena je i primijenjena skala procjena sposobnosti EI. Sukladno modelu Mayera i Saloveya, svaka od 4 klase sposobnosti EI sažeto je opisana, a zadatak procjenjivača (učenika u razredu i njihovih profesora) bio je izdvojiti po 5 učenika u razredu koji su prepoznatljivi po prisustvu odnosno odsustvu procjenjivanih svojstava. Osim ove skale, na istim ispitanicima (N=256 učenika 3. i 4. razreda iz tri zagrebačke gimnazije) primijenjena je i jedna uređena skala samoprocjena EI te jedan objektivni test učinka namijenjen procjeni razumijevanja emocija (treća klasa sposobnosti iz modela Mayera i Saloveya). Analiza dobivenih podataka pokazala je (a) da je struktura korelacijskih odnosa procjena učenika i profesora slična onoj koja se dobiva drugim tehnikama mjerenja EI, (b) da procjene učenika i profesora konvergiraju, (c) da su procjene EI značajno povezane s drugim mjerama EI i (d) da je slaganje procjena učenika i profesora nešto veće u privatnoj nego u državnoj školi. Dobiveni rezultatski sklop podržava ideju o relevantnosti i potencijalnoj korisnosti koncepta EI iako je njegova uloga znatno manja nego što bi se moglo zaključiti iz mnogih spektakularnih očekivanja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0130401
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4