crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 175129

Zbornik radova

Autori: Bezinović, Petar; Ristić Dedić, Zrinka
Naslov: Percepcija nastavnika, depresivni simptomi i egzistencijalna kriza kod adolescenata
( Adolescents' Perception of Teachers, Depressive Symptoms and Existential Crisis )
Izvornik: Psihologija u poboljšanju kvalitete življenjaZadar : Društvo psihologa Zadar , 2003. 8-9.
Skup: XI. Godišnja konferencija hrvatski psihologa
Mjesto i datum: Petrčane, Hrvatska, 22.-25.10.2003.
Ključne riječi: zadovoljstvo nastavnicima; radna komunikacija; neprimjerena ponašanja nastavnika; strah od škole; simptomi depresivnosti; egzistencijalna kriza
( satisfaction with teachers; work-related communication; teachers' unethical behaviours; fear of school; depressive symptoms and existential crisis )
Sažetak:
Istraživanjem je provjereno kako učenici srednjih škola vide svoje nastavnike i kako je ta percepcija povezana sa simptomima depresivnosti i egzistencijalnom krizom kod učenika. Istraživanje je provedeno tijekom svibnja 2003. godine na reprezentativnom uzorku od 2508 učenica i 2258 učenika svih razreda svih srednjih škola u Primorsko-goranskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, te na cijeloj populaciji srednjoškolaca Ličko-senjske županije. Primijenjenim upitnikom je ispitano zadovoljstvo odnosom i radom nastavnika, radna komunikacija s nastavnicima, neprimjerena ponašanja nastavnika, te strah od nastavnika i od škole. Ispitana je također i zastupljenost simptoma depresivnosti i egzistencijalne krize kod učenika. Multipla regresijska analiza potvrđuje da su depresivni simptomi i simptomi egzistencijalne krize značajno povezani sa strahom od škole, neprimjerenim ponašanjima nastavnika i nezadovoljstvom nastavnicima (R=, 42). Rezultati potvrđuju veliko značenje škole u životu adolescenata, te daju smjernice poželjnim promjenama u komunikaciji između nastavnika i učenika u našim školama.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0100502
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4