izvor podataka: crosbi
!
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi (CROSBI ID 30193)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing.
Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x
Podaci o odgovornosti
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav
hrvatski
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi
Poglavlje obrađuje osnovne vrste i metode sekundarnog i primarnog istraživanja tržišta, te ukazuje na njegovu ulogu i značenje u upravljanju marketingom. Posebna pozornost se poklanja suvremenim marketinškim informacijskim sustavima.
istraživanje tržišta, vrste istraživanja, proces istraživanja, marktinški informacijski sustavi
nije evidentirano
engleski
Marketing research and marketing information systems
nije evidentirano
market research, types of the research, process of the research, marketing information systems
nije evidentirano
Podaci o prilogu
595-x.
objavljeno