Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga (CROSBI ID 340186)

Ocjenski rad | diplomski rad (sveučilišni)

Marinović, Iva Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga / Tomašević Lišanin, Marija (mentor). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2004

Podaci o odgovornosti

Marinović, Iva

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga

Rad obrađuje ulogu odnosa s javnošću u tvorbi i održavanju odnosa s klijentima

odnosi s javnošću; "relationship" marketing; banke

nije evidentirano

engleski

Public relationship as a form of relationship marketing

nije evidentirano

public relationship; relationship marketing; banke

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

01.01.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada







Ekonomija