Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi (CROSBI ID 110507)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Babin, Josip
hrvatski
Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi
Temeljem rezultata provedenog eksperimenta na 297 učenika mlađe školske dobi s ciljem utvrđivanja razlike u učinkovitosti obuke nastavne teme: « ; ; Kolut naprijed s mjesta» ; ; primjenom analitičke i sintetičke metode učenja, pokazuje se veća uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja primjenom sintetičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja. Potvrđena prednost sintetičke metode učenja je i u tome što omogućuje dolazak do izražaja učeničke individualnosti. Posebno je ta metoda učenja primjerena u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Osim toga, programski sadržaji za učenike od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole dosta su jednostavne strukture pa je njihovo učenje u cjelini, odnosno ponavljanje uz postupno ispravljanje pogrešaka, velika olakšica za živčani sustav i ubrzava proces automatizacije. Pravilno primijenjen metodski postupak otklonio je poteškoće koje su se mogle pojaviti tijekom učenja motoričkog gibanja.
metode učenja; motorička znanja
nije evidentirano
engleski
The succes of Learning Methods in Teaching Physical Education to Young School-Age Children
nije evidentirano
Learning Methods; Motor Knowledge
nije evidentirano