Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama (CROSBI ID 340490)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grizelj, Marijeta Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama / Plenković, Mario (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2003

Podaci o odgovornosti

Grizelj, Marijeta

Plenković, Mario

hrvatski

Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama

Ovim diplomskim radom nastojalo se prikazati na koji način i zbog čega reklamne agencije sve više pribjegavaju seksu prilikom reklamiranja proizvoda.

seks; seksualnost; seksualni atributi; seksualne metafore; seksualna konotacija; vizualna konotacija; vizualni mediji; vizualni signali; reklamna poruka; marketing

nije evidentirano

engleski

Sex as a means of visual communication in advertising campaigns

nije evidentirano

sex; sexuality; sexual attributes; sexual metaphors; sexual connotations; visual connotations; visual media; visual signals; advertising message; marketin

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

21.05.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti