Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama (CROSBI ID 340490)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grizelj, Marijeta
Plenković, Mario
hrvatski
Seks kao sredstvo vizualne komunikacije u reklamnim kampanjama
Ovim diplomskim radom nastojalo se prikazati na koji način i zbog čega reklamne agencije sve više pribjegavaju seksu prilikom reklamiranja proizvoda.
seks; seksualnost; seksualni atributi; seksualne metafore; seksualna konotacija; vizualna konotacija; vizualni mediji; vizualni signali; reklamna poruka; marketing
nije evidentirano
engleski
Sex as a means of visual communication in advertising campaigns
nije evidentirano
sex; sexuality; sexual attributes; sexual metaphors; sexual connotations; visual connotations; visual media; visual signals; advertising message; marketin
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
21.05.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb