crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 182735

Časopis

Autori: Radman, Marija; Kovačić, Damir; Kalit, Samir; Havranek, Jasmina; Kraljičković, Josip
Naslov: Marketing autohtonog suhog sira zagrebačke okolice
( Marketing of the autochthonous dried cheese in Zagreb region )
Izvornik: Mljekarstvo (0026-704X) 54 (2004), 2; 93-107
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: suhi sir; marketing; anketa; potrošač
( dried cheese; marketing; survey; consumer )
Sažetak:
Potražnja za prepoznatljivim proizvodima i proizvodima s dodanom vrijednošću stalno raste. Utvrđivanje čimbenika koji utječu na stavove i preferencije potrošača od velikog je značaja za pripremu takvih proizvoda za tržište. Suhi sir, jedan od tradicionalnih proizvoda šire zagrebačke regije, Danas se proizvodi isključivo na pojedinim obiteljskim gospodarstvima bez valjane kontrole sirovine i gotovog proizvoda te bez marketinške pripreme za tržište. Povećanje tržišne vrijednosti suhog sira te poboljšanje kontrole proizvodnje moguće je postići stvaranjem županijske marke sira. Uvođenje tradicionalnog sira sa županijskom oznakom kvalitete na tržište zahtijeva pomnu pripremu, odnosno proizvodnju takvog proizvoda koji će biti prilagođen zahtjevima potrošača. U ovom radu su prikazani rezultati anketnog ispitivanje potrošača koji daju polazište za određivanje tehnoloških parametara sira, a posebice za marketinško oblikovanje proizvoda, prodajnih kanala i distribucije. Rezultati su pokazali da najveći broj potrošača preferira tvrđi, kompaktan sir, svijetlo žute boje, slabije izraženog mirisa, te bi proizvodnja tradicionalnog suhog sir trebala uvažiti postavljene zahtjeve. Nadalje, pakiranje suhog sira trebalo bi, prema zahtjevima potrošača, biti u plastičnoj prozirnoj foliji. Značajan broj ispitanika mijenja suhi sir s drugim sirevima koji se mogu naći na tržištu, te je potrebno marketinškim akcijama educirati potrošača o suhom siru i njegovim svojstvima u odnosu na ostale sireve na tržištu.
Projekt / tema: 0178016, 0178022, 0178023
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Poljoprivreda (agronomija)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Marketing autohtonog suhog sira zagrebačke okolice



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4