crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 183451

Časopis

Autori: Baban, Ljubomir
Naslov: Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost
( Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science )
Izvornik: Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XVI (2003), 1 i 2; 67-73
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: istraživanje tržišta (marketinga) znanost; vještina; istina; hipoteza; metode; tehnike; instrumenti za prikupljanje podataka
( market (marketing) research; science; skill; truth; hypothesis; methods; techniques; data gathering instruments )
Sažetak:
Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode. Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.
Projekt / tema: 0010011
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4