Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost (CROSBI ID 111294)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Baban, Ljubomir Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost // Ekonomski vjesnik, XVI (2003), 1 i 2; 67-73-x

Podaci o odgovornosti

Baban, Ljubomir

hrvatski

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost

Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode. Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.

istraživanje tržišta (marketinga) znanost; vještina; istina; hipoteza; metode; tehnike; instrumenti za prikupljanje podataka

nije evidentirano

engleski

Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science

nije evidentirano

market (marketing) research; science; skill; truth; hypothesis; methods; techniques; data gathering instruments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XVI (1 i 2)

2003.

67-73-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija