Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti (CROSBI ID 111299)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Baban, Ljubomir Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti // Ekonomski vjesnik, XV (2002), 1 i 2; 5-15-x

Podaci o odgovornosti

Baban, Ljubomir

hrvatski

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je novijeg datuma. Ona je temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke istraživanja tržišta (marketinga). Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanuje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost. Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.

istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost; interdisciplinarna znanost; primijenjena znanost

nije evidentirano

engleski

Market (marketing) research as the Science in the system of sciences

nije evidentirano

Market / marketing research; system of science; economic science; social science; general science; historic science; interdisciplinary science; applied science

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XV (1 i 2)

2002.

5-15-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija