crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 183494

Časopis

Autori: Baban, Ljubomir
Naslov: Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
( Market (marketing) research as the Science in the system of sciences )
Izvornik: Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XV (2002), 1 i 2; 5-15
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost; interdisciplinarna znanost; primijenjena znanost
( Market / marketing research; system of science; economic science; social science; general science; historic science; interdisciplinary science; applied science )
Sažetak:
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je novijeg datuma. Ona je temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke istraživanja tržišta (marketinga). Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanuje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost. Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.
Projekt / tema: 0010011
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4