crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 184351

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Findak, Vladimir, Novosel, Ivanka
Naslov: Komunikacija glazbenim sadržajima u pripremnom dijelu sata tjelesne i zdravstvene kulture - čimbenik optimalizacije rada
( Communicating through Music in the First Part of Physical Education Lesson Viewed as a Factor of Exercise Optimisation )
Izvornik: Četvrti Dani Mate Demarina - Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.). - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli , 2003. 11-12.
Skup: Četvrti Dani Mate Demarina - Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Mjesto i datum: Brijuni, Hrvatska, 29.-30.5.2003.
Ključne riječi: glazbeni sadržaji; optimalizacija; sat tjelesne i zdravstvene kulture
( music; optimisation; physical education lesson )
Sažetak:
Raspoloživo vrijeme za vježbanje primarni je ograničavajući čimbenik učinka procesa vježbanja. Pripremni dio sata koji « ; zauzima» ; 20% ukupnog sata tjelesne i zdravstvene kulture, kako zbog svoje dužine tako i zbog ciljeva i zadataka ima značajan upliv na ostvarenje operativnog cilja cijelog sata te u konačnici i globalnog cilja postavljenog prilikom planiranja i programiranja. Na uzorku koji je činilo 40 učenica i učenika 3 odjeljenja 2. razreda promatranih u 4 sata tjelesne i zdravstvene kulture odnosno u njegovom pripremnom dijelu. Registrirane su varijable frekvencija srca nakon pripremnog dijela sata i efektivno vrijeme vježbanja u pripremnom dijelu sata, s ciljem utvrđivanja efektivnog vremena vježbanja i procijene fiziološkog opterećenja u pripremnom dijelu sata kod primjene glazbenih sadržaja i bez njih. Temeljem provedenog istraživanja zaključuje se da primjena glazbenih sadržaja u pripremnom dijelu sata povećava efektivno vrijeme vježbanja osiguravajući bolje uvjete za potrebnu i moguću transformaciju antropoloških obilježja učenika. Vježbanje uz glazbu uz smanjenje monotonije motivira učenike za dugotrajnijim izvođenjem vježbe. U ovom istraživanju nije se potvrdilo značajno povećanje fiziološkog opterećenja procijenjeno frekvencijom srca na minutu poslije pripremnog dijela sata.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4