crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 184596

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan
Naslov: Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću
( Teachers and Physical Education ( PE ) in the 21 century )
Izvornik: Znnatveni skup "125 godina poslije" / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.). - Zagreb-Petrinja : Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor , 1999. 133-137.
Skup: Znnatveni skup "125 godina poslije"
Mjesto i datum: Petrinja, Hrvatska, 4.1999.
Ključne riječi: učitelj; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje; 21. stoljeće
( Teachers; Physical Education ( PE ); 21 century )
Sažetak:
Karakteristika naše civilizacije je smanjeno kretanje što će u periodu radne aktivnosti studenata sadašnjih učiteljskih škola odnosno u 21. stoljeću vjerovatno biti još izraženije. To povećava značaj tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja a time i obvezu pripreme odgovora učiteljskih škola takvim zahtjevima. Podrazumjeva se visoka stručna osposobljenost učitelja razredne nastave za učinkovit rad u ovom odgojno-obrazovnom području a posebice radi pravog odgovora potrebama koje nameće i sadašnjost a još više budučnost. Bolestima današnjice koje se mogu svrstati pod zajednički imenitelj "nekretanje" može se suprotstaviti samo adekvatnim tjelesnim vježbanjem od najranijeg djetinjstva. Da bi to bilo moguće potrebno je poznavati supstratnu znanost kineziologiju odnosno bazične, primijenjene i pomoćne discipline, pratiti redovito njihova dostignuća te ih primijeniti u procesu tjelesnog vježbanja. Potrebno je s velikom pažnjom pristupati izradi i realizaciji programa studija visokih učiteljskih škola kako za kolegije: Tjelesna i zdravstvena kiultura, Osnove kineziologije i Metodika tjelesne i zdravstvene kulture tako i za ostale kolegije koji imaju upliva na kvalitetu rada u ovom odgojno obrazovnom području. Pri tom treba imati na umu visoku osjetljivost populacije učenika mlađe školske dobi te veću mogućnost transformacije antropoloških obilježja posebice osobina koje su više genotipski uvjetovane.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4