Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spontane kretne aktivnosti kao sadržaj nastavnih i vannastavnih aktivnosti učenica mlađeg školskog uzrasta (CROSBI ID 111504)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Prskalo, Ivan Spontane kretne aktivnosti kao sadržaj nastavnih i vannastavnih aktivnosti učenica mlađeg školskog uzrasta // Fizičko vaspitanje, 1 (1991), 1; 9-11-x

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan

hrvatski

Spontane kretne aktivnosti kao sadržaj nastavnih i vannastavnih aktivnosti učenica mlađeg školskog uzrasta

Učenice imaju razvijen fond elementarnih igara koje u najvećem broju i "donose" u školu. Karakteristike igara su određene sredinom u kojoj su nastale i u kojoj su se razvile. U ovom slučaju to je urbana sredina. Manje od polovice vremena posvećenog igri učenice provode u igranju najdraže igre. Prestanak igre uvjetovan je prestankom zanimljivosti u najvećem broju slučajeva sto je u skladu s pretpostavkom o nestalnoj pažnji ovog mlađeg školskog uzrasta. Kod izbora nastavnih sadržaja treba o ovome voditi računa. Djeca se u najvećem broju slučajeva ne odnose pozitivno prema kretnoj aktivnosti u vidu igre iz "viših ciljeva" nego zbog igre same. Natjecanje je dodatni motiv koji može utjecati na opseg kretne aktivnosti. Roditelji iako imaju u većini pozitivan stav prema igri cesto mogu zbog karakteristika urbane sredine ograničavati djecu u igri pogotovu igri sa motoričkim sadržajem ("zbog buke i susjeda") cinici nepopravljive greške jer ovaj period je vrlo značajan zbog plastičnosti djeteta za razvoj mnogih osobina i za oblikovanje pokreta. Materijalna sredstva za igru ne manjkaju djeci ovog područja tako da nisu ograničavajući faktor. Kao zaključak može se postaviti stav da se igra javlja kao vid tjelesnog odgoja i građenja ličnosti, moralnih osobina bez unaprijed postavljenog cilja. Spontana kretna aktivnost je udaljena od realnog života i stoga je njena suštinska vrijednost za razvoj djeteta veća, jer ne daje recepte već razvija sposobnost i spoznaju djece o sebi.

Spontane kretne aktivnosti; učenice

nije evidentirano

engleski

Spontaneous Motion Activities as Part of Young Female Pupils' Curricular and Extracurricular Activities

nije evidentirano

Spontaneous Motion Activities; Young Female Pupils'

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

1991.

9-11-x

objavljeno

0354-0618

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija