Model evaluacije i učinci projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi" (CROSBI ID 112957)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ajduković, Marina ; Ajduković, Dean
hrvatski
Model evaluacije i učinci projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi"
U radu je opisana složena evaluacija projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi Republike Hrvatske" koji se odvijao od 2000. do 2004. godine. Svrha provedenog projekta je bila pokazati kako se uvođenjem supervizije psihosocijalnog rada može poboljsati kvaliteta (psihosocijalnih) usluga socijanlne skrbi. Prikazan je složeni model evaluacije koji je izrađen u skladu s metodom LFA (eng. Logical Framework Approach). Uporabljene su različite kvalitete i kvantitete tehnike prikupljanja podataka, kao na primjer fokusirane grupne diskusije, upitnici i skale procjena. Formativna (procesna) evaluacija pokazala je da se projekt odvijao kvalitetno i onako kayko je bilo predviđeno, te da je prilagođavan potrebama polaznika koje su otkrivane tijekom njegova provođenja. Sumativna evaluacija je pokazala da je projekt doveo do (1) osposobljenih 10 trenera za superviziju, (2) kompetentnih novih 35 supervizora u socijalnoj skrvi, (3) kvalitetnijih psihosocijalnih usluga klijentima, (4) spremnosti na zagovaranje supervizije, (5) zadovoljavanje uvjeta za kontinuiranu izozbrazbu supervizora i (6) definiranje elemenata optimalnog modela supervizije u sustavu socijalne skrbi. Iz navedenod slijedi da je svrha projekta postignuta jer je dokumentirano da se uvođenjem supervizije može poboljšati kvaliteta psihosocijelnih usluga socijalne skrbi i da su stvoreni preduvijeti za održivu superviziju.
supervizija psihosocijalnog rada; izozbrazba supervizora; evaluacija; LFA metoda
nije evidentirano
engleski
Evaluation model and effects of the project "Introducing supervision in the social welfare system"
nije evidentirano
supervision of psychosocial work; education of supervisors; evaluation; LFA method
nije evidentirano