Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Latentna struktura motoričkih sposobnosti studenata kineziologije (CROSBI ID 113436)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rogulj, Nenad ; Banović, Ivo ; Jelić, Tomislav Latentna struktura motoričkih sposobnosti studenata kineziologije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2004), 1-2; 73-80-x

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Nenad ; Banović, Ivo ; Jelić, Tomislav

hrvatski

Latentna struktura motoričkih sposobnosti studenata kineziologije

Primjenom faktorske analize pod modelom glavnih komponenata analizirana je latentna struktura u prostoru hipotetskih bazičnih motoričkih sposobnosti na uzorku od 60 studenata kineziologije Fakulteta PMFST u Splitu. Bazične motoričke sposobnosti opisane su s 13 varijabli za procjenu brzinske, apsolutne, maksimalne, statičke, eksplozivne i repetitivne snage, aerobno-anaerobne izdržljivosti i agilnosti. Dobivene su dvije značajne latentne dimenzije s vrlo jednostavnom strukturom kojima se iscrpljuje gotovo 44% varijabilnosti manifestnih varijabli. Prva latentna dimenzija opisana je značajnim pozitivnim projekcijama varijabli za procjenu eksplozivne, brzinske i apsolutne maksimalne snage, a druga varijabla za procjenu repetitivne i statičke snage. Rezultati faktorske analize pokazuju jasno razlikovanje motoričkih sposobnosti temeljenih na visokom intenzitetu podražaja i kapacitiranju maksimalnog fizičkog potencijala u kratkom vremenu od sposobnosti zasnovanih na dugotrajnom održavanju niže razine podraživanja i repetitivnoj provedbi određene kineziološke strukture.

faktorska analiza motoričke sposobnosti latentna struktura

nije evidentirano

engleski

Latent structure of kinesiology student's motorical abilities

nije evidentirano

factor analysis motorical abilities latent structure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53 (1-2)

2004.

73-80-x

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija