crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 194581

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Sorić, Izabela
Naslov: Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja
( Selfregulated learning - goal orientations as component of self-regulated learning )
Knjiga: Izbor tema za satove razrednih odjela
Urednik/ci: Bilić, Vesna
Izdavač: Naklada Ljevak
Grad: Zagreb
Godina: 2005
ISBN: 953-178-663-1
Ključne riječi: samoregulirano učenje, ciljna (motivacijska) orijentacija
( self-regulated learning, goal oriented learning )
Sažetak:
U radu su opisane osnovne komponente samoreguliranog učenja i njihove povezanosti s procesom učenje-poučavanje. Razrednike se upućuje kako u razredu razvijati i prepoznati ciljne orijentacije u učenju, te kako potaknuti orijentaciju na znanje. Naglasak je stavljen na osvještavanje uloge ocjene kao povratne informacije o napredovanju u procesu učenja. Sastavni dio rada je i prijedlog za metodičku pripravu nastavnog sata na ovu temu.
Projekt / tema: 0070015
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Napomene:
Nedotaje podatak o stranicama.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4