crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 195697

Zbornik radova

Autori: Čavala, Marijana; Rogulj, Nenad; Srhoj, Vatromir
Naslov: Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole
( Evaluation knowledges on handball on physical education in five class on elementary school )
Izvornik: Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, V. ; Delija, K. (ur.). - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, Zagreb , 2004. 284-288.
Skup: 13.ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum: Rovinj, Hrvatska, 19.-23.06.2004.
Ključne riječi: motorička znanja; rukomet; vrednovanje; nastava
( motorical knowledges; handball; evaluation; education )
Sažetak:
Ovim radom prikazan je primjer procjene tehničkih elemenata u rukometu za 5. razred osnovne škole. Da bi se pratio napredak pojedinca u procesu učenja, potrebno je određenim načinom znati procijeniti razinu naučenog motoričkog elementa. Idealno rješenje u praksi bi bilo konstrukcija testova različitih motoričkih znanja koji bi imali orijentacijsku zadaću, a učenikove karakteristike bi davale potpuniju sliku o realnoj ocjeni. To znači da bi uz ocjenu koja proizlazi iz ovako definiranih testova, trebalo uključiti i ocjenu napora što ga je pojedinac uložio u vlastitom interesu. Bitno je da i učenik i učitelj točno prepoznaju ocjenu za svako izvođenje motoričkog gibanja, tj. da se točno i unaprijed zna koja ocjena pripada kakvom izvođenju. Prema tom principu treba izraditi testove motoričkih znanja za svaki element, za što je potrebna visoka razina educiranosti učitelja o strukturama različitih motoričkih gibanja, najčešćim pogreškama prilikom izvođenja i sl.Objektivna procjena promjena osobina, sposobnosti i znanja morala bi biti zamjena za besmisleni subjektivizam i emocionalno opterećen sustav ocjenjivanja, što, dakako, vrijedi za sve predmete u školstvu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4