Osvrt na reformu visokoškolskog obrazovanja na Metalurškom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu prema Bolonjskom procesu (CROSBI ID 114845)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Matković, Prosper ; Črnko, Josip
hrvatski
Osvrt na reformu visokoškolskog obrazovanja na Metalurškom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu prema Bolonjskom procesu
Zadnjih godina prošlog stoljeća došlo je do širenja globalnog tržišta i na područje visokog školstva što je potaknulo potrebu jačanja europskog položaja i u ovoj djelatnosti radi bolje međunarodne konkurentnosti. Ministri odgovorni za visoko obrazovanje iz dvadeset i devet europskih zemalja potpisali su 19. lipnja 1999. godine Bolonjsku deklaraciju, kojoj je pristupila i Republika Hrvatska na sastanku u Pragu u svibnju 2001. godine. Na temelju Bolonjske deklaracije i dokumenata vezanih za Bolonjski proces (Prag, Berlin, Lisabon, Kopenhagen itd.) teži se ostvarenju usklađenog i povezanog europskog prostora visokog obrazovanja do 2010. godine. U deklaraciji se ističe da je područje visokog obrazovanja ono koje može stvoriti "savršeniju i utjecajniju Europu", posebno kroz izgradnju zajedničkih demokratskih, kulturnih, društvenih, znanstvenih i tehnoloških dimenzija. Zbog zahtjeva tržišta rada posebno je važno definirati i uskladiti stupnjeve i transparentnost kvalifikacija u visokom obrazovanju. Na tom putu ima mnoštvo subjektivnih i objektivnih poteškoća koje tek treba savladati.
Bolonjski proces; ECTS; visokoškolsko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Reform of high school education on Faculty of Metallurgy University of Zagreb in according to Bolona Process
nije evidentirano
Bolona process; ECTS; high school education
nije evidentirano