Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije (CROSBI ID 115180)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije // Suvremena psihologija, 7 (2004), 2; 231-242-x

Podaci o odgovornosti

Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana

hrvatski

Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije

Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate.

emocionalna inteligencija; akademski uspjeh; kognitivne sposobnosti

nije evidentirano

engleski

Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence

nije evidentirano

emotional intelligence; academic achievement; cognitive abilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2004.

231-242-x

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija