Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji (CROSBI ID 115305)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Hameršak, Marijana
hrvatski
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju, autorica se usredotočuje na uglavnom neprepoznato i/ili nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko nestrukturiranih razgovora s djelatnicima marketinških agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje. Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnje reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u te u profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.
oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja; kulturalni studiji
nije evidentirano
engleski
Advertising childhood: talks about production
nije evidentirano
advertising; production of advertisements; childhood (semiology); childhood studies; childhood representation; advertising ethics
nije evidentirano