Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole (CROSBI ID 342219)
Ocjenski rad | diplomski rad (sveučilišni)
Podaci o odgovornosti
Mendek, Željka
Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole
Ispitan je uradak 67 djece predškolske dobi i 79 djece 1. razreda u problemskim matematičkim zadacima. Nastojalo se provjeriti koliko uspješno djeca rješavaju problemske zadatke s obzirom na dob, vrstu zadatka, razinu situacijskog konteksta u zadatku te pri kombinaciji ovih faktora. Provjera uspješnosti rješavanja problemskih zadataka u funkciji dobi pokazuje da je uradak djece 1. razreda bolji od uratka djece predškolske dobi. Pokazalo se da djeca uspješnije rješavaju zadatke promjene od zadataka usporedbe. Dječji uradak u zadacima sa smislenijim situacijskim kontekstom ne razlikuje se od uratka u zadacima s neutralnim kontekstom. Smisleniji situacijski kontekst poboljšao je uradak učenika 1. razreda u obje vrste zadataka, a kod djece predškolske dobi smisleniji situacijski kontekst nije poboljšao uradak niti u jednoj vrsti problemskih zadataka.
matematički problemski zadaci
nije evidentirano
engleski
Preschool and first grade elementary school students' mathematical word problems solving
nije evidentirano
mathematical word problems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
01.09.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb