crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 213745

Časopis

Autori: Marković, Suzana
Naslov: Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje
( Service Quality in the Hotel Industry : Concepts and Measirement )
Izvornik: Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 47-67
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kvaliteta; kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
( quality; service quality; measurement; SERVQUAL; hotel industry )
Sažetak:
Istraživanje znanstvenih i stručnih radova stranih autora svjedoče o rastućem zanimanju za proučavanje koncepta kvalitete (Quality), upravljanje potpunom kvalitetom (Total Quality Management), kvalitete usluga (Service Quality) i zadovoljstvo klijenta (Customer Satisfaction), za razliku od domaćih autora, koji vrlo rijetko ili samo s nekoliko aspekata proučavaju ove koncepte. U svojoj težnji za poboljšanjem kvalitete hotelskih usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju, hotelski menadžeri često nailaze na problem mjerenja kvalitete usluga. Stoga je cilj ovog istraživanja detaljno objasniti koncept kvalitete usluga, te koncept mjerenja kvalitete usluga. Osim toga, u radu se opisuje i SERVQUAL ljestvica mjerenja (Parasuraman, Zeithaml, Berry, 1985, 1988, 1991), kao i ostale ljestvice mjerenja koje se najčešće koriste u mjerenju kvalitete usluga u hotelskoj industriji.
Projekt / tema: 0116001
Izvorni jezik: hrv
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
EconLit
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4