Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji (CROSBI ID 117221)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Marković, Suzana Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana

hrvatski

Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji

U radu se prikazuju rezultati kvalitativne primjene SERVQUAL modela (Parasuraman et al., 1988) u hotelskoj industriji. Istraživanje je provedeno u svibnju 2002. godine, na prigodnom uzorku od devet menadžera hotelima Opatijske rivijere. U ispitivanju menadžera koristila su se dva strukturirana i jedan polustrukturirani SERVQUAL upitnik. Cilj ovog eksplorativnog istraživanja bio je: (a) ispitati kako menadžeri ocjenjuju karakteristike hotelskih usluga, tj. koje dimenzije kvalitete usluga smatraju najvažnjijim, (b) izmijeriti percepciju menadžera o kvaliteti usluga u hotelu općenito i o procesima unutar hotela, (c) saznati da li postoje jazovi u internoj kvaliteti usluga u hotelu, te (d) dobiti uvid u probleme hotelske prakse i postizanje boljeg razumijevanja pojava, situacija i događaja, što sve olakšava i pomaže u rješavanju problema. Rezultati istraživanja pokazali su da menadžeri pridaju najveću važnost izgledu hotelskih objekata, hotelske opreme, hotelskog osoblja i promotivnog materijala, dok najmanje važnim smatraju susretljivost hotelskog osoblja. Na temelju prethodno rečenog, dolazi se do zaključka da hotelski menadžeri ne poznaju dobro očekivanja i percepciju hotelskih gostiju.

kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija

nije evidentirano

engleski

Qualitative Applications of the SERVQUAL Model in the Hotel Industry

nije evidentirano

Service Quality; Measurement; SERVQUAL; Hotel Industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2005.

301-312

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost