Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike (CROSBI ID 510606)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka ; Mandić, Magda
hrvatski
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike
Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i studija fizike. U radu će biti prikazan jedinstveni probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.
Bolonjska deklaracija; novi kurikulum; jedinstveni probni model
nije evidentirano
engleski
Physics teacher education - presentation one possible model
nije evidentirano
Bologna declaration; new curriculum; integrated test model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2003.
objavljeno