crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 217457

Zbornik radova

Autori: Brković, Irma; Keresteš, Gordana; Kuterovac Jagodić, Gordana; Lugomer Armano, Goranka
Naslov: Odgojni ciljevi i vrijednosti u društvu koje se mijenja
( Goals and values of upbringing in changing society )
Izvornik:
Skup: 13. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 12-15.10. 2005.
Ključne riječi: vrijednosti; odgoj; roditeljstvo
( values; upbringing; parenting )
Sažetak:
Promjene u društveno-političkom sustavu i gospodarstvu zemlje, te ratna zbivanja kroz koje ja naša zemlja prošla u posljednjih petnaestak godina, dio su makrosustava djetetova razvoja koji, prema Bronfenbrennerovoj teoriji ekoloških sustava, utječe na sve ostale sustave u djetetovoj okolini i značajno se odražava na razvojne ishode. Kakve posljedice te promjene imaju po odgojne vrijednosti i ciljeve obitelji, vrtića, škole i šire društvene zajednice? Cilj ovog okruglog stola je putem, razmjene mišljenja, iskustava i nekih empirijskih podataka psihologa koji su uključeni u različite razine društvene skrbi o djeci i mladima, razmotriti današnje odgojne vrijednosti, razlike u odnosu na ranije i pravce u kojima se one kreću. Sudionici će raspravljati o tome koje se vrijednost mogu prepoznati u odgoju djece u današnjoj Hrvatskoj, koje se osobine kod djece nastoje razviti, koje se aktivnosti kod djece potiču, koliko su različiti okolinski sustavi djetetova razvoja međusobno (ne)usklađeni u svojim odgojnim nastojanjima, o važnosti roditeljske uloge i izazovima s kojima se susreću roditelji i institucije koje se bave odgojem djece, te o općenitom položaju koje djeca zauzimaju u današnjem društvu. Također će se raspravljati postoje li razlike u odgojnim vrijednostima i ciljevima ovisno o socioekonomskom položaju djeteta, regionalnoj pripadnosti i individualnim karakteristikama djeteta. Planira se sudjelovanje psihologa zaposlenih u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, sveučilištima, istraživačkim institucijama, nevladinim organizacijama i uredu državne pravobraniteljice za djecu.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0130469
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4