crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 21902

Zbornik radova

Autori: Vulić-Prtorić, Anita
Naslov: Strategije suočavanja s bolesti kod djece
( Children's coping with illness )
Izvornik: 6. godisnja konferencija hrvatskih psihologa, Knjiga sažetaka / Lopižić, Josip (ur.). - Dubrovnik : Hrvatsko psihološko društvo , 1998. 129.
Skup: 6. godisnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Dubrovnik, Hrvatska, 18.-21.11.1998
Ključne riječi: Bolest; djeca; suočavanje
( Illness; coping; children )
Sažetak:
U radu su opisane strategije koje djeca u dobi od 10 do 14 godina koriste u suocavanju s bolesti. Na uzorku od 291 ucenika 5. do 8. razreda primijenjen je upitnik "Suocavanje sa stresom kod djece", te je faktorskom analizom identificirano 7 faktora: Rjesavanje problema, Emocionalne reakcije, Izbjegavanje, Distrakcija, Socijalna podrska od prijatelja, Socijalna podrska od roditelja i Kognitivno restrukturiranje. Analiza rezultata provedena je s obzirom na frekvenciju pojedinih strategija suocavanja, te procjenu njihove efikasnosti u suocavanju s bolesti. Provjereno je takodjer, da li postoje dobne i spolne razlike u frekvenciji i efikasnosti suocavanja. Dobiveni rezultati u skladu su s rezultatima i teorijskom koncepcijom Ayersa i suradnika (1996), te Brodzinskog i suradnika (1992). Utvrdjeno je da su Kognitivno izbjegavanje i Podrska od strane roditelja i prijatelja od najvece pomoci djeci u suocavanju s bolesti. Nadalje, pokazalo se da postoje razlike izmedju djecaka i djevojcica, ali ne i dobne razlike, u koristenju razlicitih strategija suocavanja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 070022
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4