izvor podataka: crosbi
!
Eufemizmi i mediji (CROSBI ID 511933)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Pasini, Dinka
Eufemizmi i mediji // Zbornik Hrvatskoga društva primijenjene lingvistike.
1995
Podaci o odgovornosti
Pasini, Dinka
hrvatski
Eufemizmi i mediji
Eufemizam, univerzalno obilježje jezične uporabe, jedno je od najsnažnijih obilježja jezika u medijima. Reklame, tisak, radio, televizija i internet stvorili su posljednjih godina 20. stoljeća cijelu kulturu eufemizama. U suvremenoj se lingvistici eufemizam definira kao obilježena riječ koja predočava ono što označava u pozitivnom svjetlu. U medijskoj kulturi današnjice eufemizmi često idu ruku pod ruku sa strašnim činjenicama.
eufemizam; tabu; mediji
Rad je prihvaćen za objavljivanje.
engleski
Euphemisms and the Media
nije evidentirano
euphemism; taboo; media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1995.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove