crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 222405

Zbornik radova

Autori: Pokrajac-Bulian, Alessandra; Piršl, Elvi
Naslov: Osnovna škola iz perspektive učenika, nastavnika i roditelja
( Elementary school from the perspective of pupils, teachers and parents )
Izvornik: Godišnja konferencijahrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije Rijeka , 2004. 46-46.
Skup: 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 10-13.11.2004.
Ključne riječi: osnovna škola; samovrednovanje; promicanje kvalitete
( elementary school; selfevaluation; quality ensurance )
Sažetak:
U cilju unapređivanja kvalitete osnovnih škola Grada Rijeke, izvršeno je samovrednovanje pojedinih škola kako bi se uočile prednosti i nedostaci u njihovu funkcioniranju.U tu svrhu primijenjeni su upitnici kojima su ispitani indikatori kvalitete obrazovanja iz perspektive nastavnika, roditelja i učenika. U istraživanju su sudjelovale tri osnovne škole Grada Rijeke, odabrane na temelju vlastite motiviranosti za sudjelovanjem i podjednakog broja učenika i djelatnika. Ukupno je sudjelovalo 108 nastavnika, 269 roditelja i 444 učenika. Uspoređeni su sljedeći indikatori: podrška učenicima (poticanje i pohvale), školsko ozračje (komunikacija i pravila ponašanja) i ocjenjivanje. Dobiveni rezultati ukazuju na značajne razlike u viđenju pojedinih segmenata odgojno-obrazovnog procesa iz perspektive nastavnika, učenika i roditelja. Nastavnici iskazuju izuzetno pozitivne stavove i nedostatak kritičnosti, dok učenici iskazuju manje zadovoljstva školom, ocjenjivanjem i kvalitetom međuljudskih odnosa. Procjene roditelja ponekad su sličnije učeničkim (npr. kod procjene poticanja samostalnosti učenika), a ponekad nastavničkim perspektivama (npr. kod procjene zadovoljstva školom). Na temelju dobivenih rezultata svaka je škola upoznala svoje prednosti i nedostatke te izradila vlastiti razvojni plan s ciljem promicanja kvalitete rada škole u cjelini.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0100502
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4