Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovna škola iz perspektive učenika, nastavnika i roditelja (CROSBI ID 512336)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Piršl, Elvi Osnovna škola iz perspektive učenika, nastavnika i roditelja // Godišnja konferencijahrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 46-46-x

Podaci o odgovornosti

Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Piršl, Elvi

hrvatski

Osnovna škola iz perspektive učenika, nastavnika i roditelja

U cilju unapređivanja kvalitete osnovnih škola Grada Rijeke, izvršeno je samovrednovanje pojedinih škola kako bi se uočile prednosti i nedostaci u njihovu funkcioniranju.U tu svrhu primijenjeni su upitnici kojima su ispitani indikatori kvalitete obrazovanja iz perspektive nastavnika, roditelja i učenika. U istraživanju su sudjelovale tri osnovne škole Grada Rijeke, odabrane na temelju vlastite motiviranosti za sudjelovanjem i podjednakog broja učenika i djelatnika. Ukupno je sudjelovalo 108 nastavnika, 269 roditelja i 444 učenika. Uspoređeni su sljedeći indikatori: podrška učenicima (poticanje i pohvale), školsko ozračje (komunikacija i pravila ponašanja) i ocjenjivanje. Dobiveni rezultati ukazuju na značajne razlike u viđenju pojedinih segmenata odgojno-obrazovnog procesa iz perspektive nastavnika, učenika i roditelja. Nastavnici iskazuju izuzetno pozitivne stavove i nedostatak kritičnosti, dok učenici iskazuju manje zadovoljstva školom, ocjenjivanjem i kvalitetom međuljudskih odnosa. Procjene roditelja ponekad su sličnije učeničkim (npr. kod procjene poticanja samostalnosti učenika), a ponekad nastavničkim perspektivama (npr. kod procjene zadovoljstva školom). Na temelju dobivenih rezultata svaka je škola upoznala svoje prednosti i nedostatke te izradila vlastiti razvojni plan s ciljem promicanja kvalitete rada škole u cjelini.

osnovna škola; samovrednovanje; promicanje kvalitete

nije evidentirano

engleski

Elementary school from the perspective of pupils, teachers and parents

nije evidentirano

elementary school; selfevaluation; quality ensurance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-46-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Godišnja konferencijahrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

predavanje

01.01.2004-01.01.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija