crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 222415

Zbornik radova

Autori: Šendula-Pavelić, Martina; Bezinović, Petar; Tkalčić, Mladenka
Naslov: Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika
( The self-evaluation of pupils engagement as indicator of teachers work quality )
Izvornik: Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije Rijeka , 2004. 50-50.
Skup: 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 10. -13. studeni 2004.
Ključne riječi: kvaliteta rada nastavnika; samoprocjena učenika
( quality of teachers work; self-evaluation of pupils )
Sažetak:
Jedna od osnovnih funkcija obrazovanja je svakako pripremanje učenika za suvremeno samostalno cjeloživotno učenje. Istraživanja u edukacijskoj psihologiji pokazuju da upravo oni učenici koji imaju razvijene strategije učenja i samonadgledanja učinkovitosti naučenog i koji sami upravljaju svojim učenjem postižu iznimne akademske rezultate. U radu je prikazana ljestvica za ispitivanje samoregulirajućeg učenja. Pomoću ove ljestvice učenici procjenjuju vlastiti angažman i rad u sklopu različitih školskih predmeta. Ljestvica se sastoji od 10 tvrdnji i ispituje važne aspekte učinkovitog učenja. Jednostavna je za primjenu, visoko je pouzdana (Cronbach alpha od .80 do .92) i vrlo fino diskriminira rad učenika u različitim predmetima. Ljestvica ima svoju upotrebnu vrijednost i višestruko je iskoristiva: 1. omogućuje učenicima uvid i praćenje vlastitoga rada u pojedinom predmetu, odnosno, području učenja ; 2. nastavnicima omogućuje uvid u angažman učenika u njihovim predmetima, čime oni od svojih učenika dobivaju važne smjernice za rad ; 3. ravnateljima omogućuje vrednovanje rada s učenicima u pojedinim predmetima. Može poslužiti kao valjan instrument za samoanalizu i samovrednovanje škole, a time i za unapređivanje kvalitete poučavanja i rada s učenicima.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0100502, 0100999
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4