Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika (CROSBI ID 512339)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šendula-Pavelić, Martina ; Bezinović, Petar ; Tkalčić, Mladenka Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika // Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 50-50-x

Podaci o odgovornosti

Šendula-Pavelić, Martina ; Bezinović, Petar ; Tkalčić, Mladenka

hrvatski

Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika

Jedna od osnovnih funkcija obrazovanja je svakako pripremanje učenika za suvremeno samostalno cjeloživotno učenje. Istraživanja u edukacijskoj psihologiji pokazuju da upravo oni učenici koji imaju razvijene strategije učenja i samonadgledanja učinkovitosti naučenog i koji sami upravljaju svojim učenjem postižu iznimne akademske rezultate. U radu je prikazana ljestvica za ispitivanje samoregulirajućeg učenja. Pomoću ove ljestvice učenici procjenjuju vlastiti angažman i rad u sklopu različitih školskih predmeta. Ljestvica se sastoji od 10 tvrdnji i ispituje važne aspekte učinkovitog učenja. Jednostavna je za primjenu, visoko je pouzdana (Cronbach alpha od .80 do .92) i vrlo fino diskriminira rad učenika u različitim predmetima. Ljestvica ima svoju upotrebnu vrijednost i višestruko je iskoristiva: 1. omogućuje učenicima uvid i praćenje vlastitoga rada u pojedinom predmetu, odnosno, području učenja ; 2. nastavnicima omogućuje uvid u angažman učenika u njihovim predmetima, čime oni od svojih učenika dobivaju važne smjernice za rad ; 3. ravnateljima omogućuje vrednovanje rada s učenicima u pojedinim predmetima. Može poslužiti kao valjan instrument za samoanalizu i samovrednovanje škole, a time i za unapređivanje kvalitete poučavanja i rada s učenicima.

kvaliteta rada nastavnika; samoprocjena učenika

nije evidentirano

engleski

The self-evaluation of pupils engagement as indicator of teachers work quality

nije evidentirano

quality of teachers work; self-evaluation of pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50-50-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

predavanje

01.01.2004-01.01.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija