Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija (CROSBI ID 512451)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lulić, Ileana ; Ković, Ivor ; Basrak, Bojan ; Bilić Zulle, Lidija ; Petrovečki, Mladen Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija // Zbornik radova 7. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku / Kern, Josipa ; Hercigonja Szekeres, Mira (ur.). Zagreb: Medicinska naklada, 2005. str. 36-39-x

Podaci o odgovornosti

Lulić, Ileana ; Ković, Ivor ; Basrak, Bojan ; Bilić Zulle, Lidija ; Petrovečki, Mladen

hrvatski

Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija

Cilj. Utvrditi postoji li povezanost mjesta koje odabiru studenti u predavaonici s njihovim karakteristikama i iznaći pogodan matematičko-statistički model za provjeru hipoteze. Ispitanici i postupci. Studenti druge godine studija medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci koji su prisustvovali završnom predavanju iz Medicinske informatike u svibnju 2005. godine (N=87, 38% muškaraca i 62% žena, u dobi od 19 do 25 godina) slobodno su odabrali mjesto sjedenja u predavaonici. Raspored sjedenja je zabilježen i prikupljeni su podatci o akademskom uspjehu studenata na prvoj godini studija. Izračunat je prostorni trend s obzirom na prosjek ocjena s prve godine studija te permutacijskim testom ispitana razlika izmedju slučajne i stvarne raspodjele studenata u predavaonici. Rezultati. Predloženom matematičko-statističkom raščlambom utvrđeno je da su spol (p<0, 001), dob (p=0, 05) i uspjeh studenata (p=0, 035) značajne varijable u rasporedu studenata u predavaonici. Zaključak. Očekivani rezultat o utjecaju uspjeha studenta na odabir mjesta u predavaonici dokazan je s pomoću predloženog matematičko-statističkog modela. Rezultati pilot studije upućuju na daljnja istraživanja u smjeru usavršavanja matematičko-statističkog modela i uklapanja u računalni program te iznalaženju daljnjih karakteristika studenata koje mogu utjecati na raspored u predavaonici i tijek nastave.

Studenti medicine; Medicinska edukacija; Medicinska informatika; Medicinski fakultet

nije evidentirano

engleski

Do students chose chairs in classroom by chance? A pilot study

nije evidentirano

Students; Medical; Education; Medical; Medical informatics; University School of Medicine

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-39-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 7. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku

Kern, Josipa ; Hercigonja Szekeres, Mira

Zagreb: Medicinska naklada

Podaci o skupu

7. Simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku

predavanje

21.10.2005-21.10.2005

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Matematika