crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 223648

Zbornik radova

Autori: Bajšanski, Igor; Smojver Koprivnikar, Irena
Naslov: Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju
( Quality of professional practice in vocational schools )
Izvornik: 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). - Rijeka : HPD Primorsko-goranske županije , 2004. 48.
Skup: 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 10-13.11.2004.
Ključne riječi: kvaliteta praktične nastave
( quality of professional practice )
Sažetak:
Stjecanje kvalitetnog praktičnog znanja jedan je od primarnih ciljeva srednjoškolskog strukovnog obrazovanja. U svrhu procjene kvalitete stručne prakse konstruiran je upitnik kojim učenici procjenjuju nekoliko aspekata praktične nastave u elektro-struci: radne uvjete, kvalitetu nastave, vlastitu motivaciju i korist od praktične nastave. Upitnik je primijenjen na učenike Elektroindustrijske i obrtničke škole u Rijeci (N=427). Sličan upitnik je konstruiran i za voditelje praktične nastave izvan škole. Učeničke su procjene prakse uglavnom pozitivne za većinu promatranih indikatora kvalitete. Kao kriterij za procjenu prioritetnih područja u kojima valja poboljšati kvalitetu praktične nastave uzete su u obzir tvrdnje na kojima više od 30% učenika iskazuje nezadovoljstvo. Na temelju tog kriterija, SWOT analiza, rezultata upitnika za voditelje praktične nastave i raspoloživih resursa, specificirani su sljedeći ciljevi: 1. osuvremeniti i opremiti računalima i novim alatom radionicu praktične nastave u školi, 2. u nastavni plan uvesti rad na računalima za pojedine smjerove i osmisliti nove vježbe i radne zadatke, 3. povećati udio angažmana, motivaciju i odgovornost učenika, 4. unaprijediti kvalitetu komunikacije učenika i nastavnika, 5. povećati razinu informatičkog znanja i vještina svih nastavnika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0100502, 0100999
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4