Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju (CROSBI ID 512597)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bajšanski, Igor ; Smojver Koprivnikar, Irena Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju // 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004. str. 48-x

Podaci o odgovornosti

Bajšanski, Igor ; Smojver Koprivnikar, Irena

hrvatski

Kvaliteta praktične nastave u strukovnom obrazovanju

Stjecanje kvalitetnog praktičnog znanja jedan je od primarnih ciljeva srednjoškolskog strukovnog obrazovanja. U svrhu procjene kvalitete stručne prakse konstruiran je upitnik kojim učenici procjenjuju nekoliko aspekata praktične nastave u elektro-struci: radne uvjete, kvalitetu nastave, vlastitu motivaciju i korist od praktične nastave. Upitnik je primijenjen na učenike Elektroindustrijske i obrtničke škole u Rijeci (N=427). Sličan upitnik je konstruiran i za voditelje praktične nastave izvan škole. Učeničke su procjene prakse uglavnom pozitivne za većinu promatranih indikatora kvalitete. Kao kriterij za procjenu prioritetnih područja u kojima valja poboljšati kvalitetu praktične nastave uzete su u obzir tvrdnje na kojima više od 30% učenika iskazuje nezadovoljstvo. Na temelju tog kriterija, SWOT analiza, rezultata upitnika za voditelje praktične nastave i raspoloživih resursa, specificirani su sljedeći ciljevi: 1. osuvremeniti i opremiti računalima i novim alatom radionicu praktične nastave u školi, 2. u nastavni plan uvesti rad na računalima za pojedine smjerove i osmisliti nove vježbe i radne zadatke, 3. povećati udio angažmana, motivaciju i odgovornost učenika, 4. unaprijediti kvalitetu komunikacije učenika i nastavnika, 5. povećati razinu informatičkog znanja i vještina svih nastavnika.

kvaliteta praktične nastave

nije evidentirano

engleski

Quality of professional practice in vocational schools

nije evidentirano

quality of professional practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

48-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa PSIHOLOG I ZAJEDNICA

predavanje

10.11.2004-13.11.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija