Samoprocjene emocionalne inteligencije studenata druge godine socijalnog rada (CROSBI ID 118982)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Delale, Eva Anđela ; Maček, Jasminka
hrvatski
Samoprocjene emocionalne inteligencije studenata druge godine socijalnog rada
Pretpostavlja se da će osobe koje imaju sposobnosti emocionalne inteligencije, a uključene su u poslove koji zahtjevaju kontaktiranje s drugima, empatiju i razumijevanje drugih te uključivanje u neformalne timove, imati manje teškoća i biti zadovoljnije poslom kojeg obavljaju. Zanimanje socijalnog radnika na samom je vrhu zanimanja poredanih u skladu s količinom emocionalne inteligencije potrebne za uspjeh i zadovoljstvo u poslu. To govori o važnosti koju bi ona mogla imati u radu i djelovanju socijalnih radnika kao i u njihovom obrazovanju. U radu je opisano pilot istraživanje provedeno na uzorku od 100 ispitanika-studenata II godine socijalnog rada. Cilj istraživanja je bio utvrditi koliko buduće socijalne radnice znaju o emocionalnoj inteligenciji, koliko je procjenjuju važnom za zanimanje socijalnog radnika te kako procjenjuju vlastite sposobnosti emocionalne inteligencije. Pokazalo se da postoje razlike u nekim aspektima samoprocjene emocionalne inteligencije s obzirom na znanje studenata o emocionalnoj inteligenciji i procjene važnosti emocionalne inteligencije.
emocionalna inteligencija; studenti socijalnog rada; zanimanje socijalnog radnika
nije evidentirano
engleski
Self-estimates of emotional intelligence of the second year students of social work
nije evidentirano
emotional intelligence; students of social work; social workers
nije evidentirano