crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 229712

Zbornik radova

Autori: Zombori, Dejvid; Ković, Ivor; Lulić, Ileana; Brumini, Gordana
Naslov: Stav studenata prema računalima na početku i na kraju pohađanja nastave iz medicinske informatike
( Students attitudes towards computers in the beginning and in the end of Medical informatics education. )
Izvornik: Medicinska Informatika 2005 / Kern, Josipa ; Hercigonja-Szekeres, Mira (ur.). - Zagreb : Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku , 2005. 6-11.
Skup: 7. Simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku
Mjesto i datum: Rijeka, Hrvatska, 21.10.2005
Ključne riječi: informatičko obrazovanje; medicinska informatika; stav; studenti
( informatical education; medical informatics; attitudes; students )
Sažetak:
Pozitivan stav prema računalima predstavlja ključ uspješne provedbe informatizacije zdravstva. Koristeći upitnik u dva smo navrata , na početku i na kraju pohađanja nastave iz medicinske informatike, ispitali stav prema računalima redovnih i izvanrednih studenata prve godine stručnog studija Sestrinstva pri Medicinskom fakultetu u Rijeci. Nismo utvrdili razlike u stavu ovisno o načinu studiranja (redovni vs. izvanredni). Studenti su ukupno gledajući na kraju pohađanja nastave pokazali značajno pozitivniji stav prema računalima od stava utvrđenog na početku pohađanja nastave. Dobivenim rezultatima utvrdili smo važnost informatičkog obrazovanja, stečenog tijekom pohađanja nastave iz medicinske informatike, u kreiranju pozitivnog stava studenata.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4