crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 229713

Zbornik radova

Autori: Tabako, Toni; Zombori, Dejvid; Vražić, Hrvoje; Ljubičić, Đivo; Brumini, Gordana; Bilić-Zulle, Lidija
Naslov: Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj
( Self-evaluation of informatics skills, knowledge and medical informatics concepts in third year medical students in Croatia )
Izvornik: Medicinska Informatika 2005 / Kern, Josipa ; Hercigonja-Szekeres, Mira (ur.). - Zagreb : Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku , 2005. 17-22.
Skup: 7. Simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku
Mjesto i datum: Rijeka, Hrvatska, 21.10.2005
Ključne riječi: studenti medicine; medicinska edukacija; medicinska informatika; medicinski fakultet
( students of medicine; medical education; medical informatics; medical university )
Sažetak:
CILJ: Utvrditi koliko studenti medicine u Hrvatskoj sami procijenjuju svoju vještinu uporabe računala, poznavanje informatičkih pojmova te koliku važnost pridodaju informatičkih pojmovima u medicini s obzirom na pohađanje kolegija iz Medicinske informatike (MI), mjesto studiranja, posjedovanje računala, iskazano zadovoljstvo dosadašnjim informatičkim obrazovanjem te pridavanje važnosti komunikaciji elektronskom poštom. ISPITANICI I POSTUPCI: Istraživanjem je obuhvaćeno 395 studenata treće godine studija medicine sva četiri Medicinska fakulteta u Hrvatskoj. Studenti medicine samoprocjenili su svoje vještine rada na računalu, informatičko znanje te važnost pojedinih pojmova u medicinskoj praksi s pomoću Lickertove ljestvice s pet stupnjeva. REZULTATI: Prosječna ocjena samoprocjene vještina jest 3, 39, znanja 2, 69 i važnosti informatičkih pojmova 3, 79. Ne postoji razlika u samoprocjeni vještina, poznavanja informatičkih pojmova i prepoznavanje važnosti informatike u medicini s obzirom na odslušanost kolegija medicinske informatike. Muškarci procjenjuju svoju razinu vještine upotrebe računala (p<0, 001) i razinu znanja (p<0, 001) o informatičkim pojmovima značajno višom nego žene. Ispitanici koji smatraju da komuniciranje elektroničkom poštom po važnosti izjednačeno s ostalim oblicima komuniciranja pridaju znatno veću važnost informatičkim tehnologijama u medicinskoj praksi (p<0, 001). ZAKLJUČAK: Studenti medicine svoje vještine procjenjuju višima od znanja, dok je svjesnost o važnosti informatičkih pojmova u medicina visoka je i neovisna od vještina i znanja. U nastavi medicinske informatike važno je naglasak staviti na stjecanje znanja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4