crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 239212

Časopis

Autori: Prvčić, Iva; Tadinac Babić, Meri
Naslov: Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi
( The development of visual configurational memory in school-aged children )
Izvornik: Suvremena psihologija (1331-9264) 3 (2000); 67-78
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: vidno konfiguracijsko pamćenje; Rey-Osterriethov test složenog geometrijskog lika (ROCFT); razvojna neuropsihologija
( visual configurational memory; Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT); developmental neuropsychology )
Sažetak:
U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geometrijskog lika (ROCFT), tehnikom neposrednog dosjećanja. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece. Uradak je evaluiran na osnovi standardiziranog sustava korištenjem dviju mjera: tipa konstrukcije i broja bodova. Osnovni nalazi pokazuju da se s dobi povećava broj točno reproduciranih elemenata, pri čemu se uradak djece nakon desete godine izjednačuje. Kroz cjelokupni dobni raspon dominantan je tip III konstrukcije, a frekvencija javljanja tipa I/II naglo raste između 9. i 10. godine. Razvojne promjene u neposrednom dosjećanju na ROCFTu komentiraju se iz perspektive spoznaja suvremenih istraživanja razvoja SŽS-a.
Projekt / tema: 0130494
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4