crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 242320

Knjiga

Autori: Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, Predrag
Naslov: Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole
( Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application )
Vrsta knjige: priručnik
Formalni urednik/ci: Zarevski, Predrag
Izdavač: IEP
Grad: Zageb
Godina: 2003
Stranica: 156
ISBN: 953-97820-1-5
Prevodilac: Špoljar, Gordana
Ključne riječi: afektivna/efiksna škola; kognitivistički pristup učenju; komunikacijsko-humanistički pristup učenju
( active/efficient school; cognitive approach to learning; communicational-humanistic approach to learning )
Sažetak:
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.
Izvorni jezik: HRV-ENG
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Filologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4