crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 242381

Časopis

Autori: Pavličević-Franić, Dunja
Naslov: Commnicative-humanistic Approach to Learning and Teaching in Croatian Language Class
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 6 (1997), 1; 111 - 124
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: komunikacijski pristup; humanistička edukacija; nastava jezika
Sažetak:
This paper deals with an introduction of the communicative humanistic approach in education. It discusses the possibilities of a more efficient and appropriate use of new methodds, techniques and teaching principles of elementary school instruction of the Croatian language in post-war situation. The results show that this appraoch brought about better educational effects and, wich is also important, produced positive attitudes and feelings towards the language lesson. Any approach yielding in such results is welcome, although additional investigation sholud be performed.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Filologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Commnicative-humanistic Approach to Learning and Teaching in Croatian Language Class



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4