crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 245598

Zbornik radova

Autori: Arbanasić, Haidi; Tomašković, Ivna; Furač, Ivana; Vizek-Vidović, Vlasta
Naslov: Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije
( Motivating students to learn actively and think critically in practical physiology class )
Izvornik: 8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetakaZagreb : Hrvatsko biološko društvo , 2003. .
Skup: 8. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 27.09.-02.10.2003.
Ključne riječi: nastava; fiziologija; ERR; aktivno učenje; kritičko mišljenje
( education; physiology; ERR; active learning; critical thinking )
Sažetak:
U namjeri da potaknemo aktivno sudjelovanje studenata u praktikumskoj nastavi fiziologije, počeli smo primjenjivati novu metodu poučavanja poznatu kao ERR okvir. Metoda podrazumijeva izvedbu nastavnog sata u tri faze: evokacija, razumijevanje značenja i refleksija. U fazi evokacije studente se potiče na prisjećanje postojećeg znanja o temi nastavnog sata ; u fazi razumijevanja značenja studenti usvajaju novo znanje ; u fazi refleksije od studenata se traži da razmisle o tome što su saznali i povežu nove činjenice s prethodnim znanjem. U svakoj od ovih faza nastavnik primjenjuje konkretne edukacijske tehnike koje uključuju individualni rad studenata, suradničko učenje, čitanje, pisanje, raspravu, razmjenu mišljenja i slično. Na taj način potiče se interes studenata i njihovo aktivno sudjelovanje u nastavi. Od jeseni 2002. godine metodu ERR primjenjujemo u praktičnoj nastavi s tri skupine od 15 do 18 studenata. Naša iskustva u primjeni ove metode pokazuju da je ovakva nastava poticajna i dinamična, kako za studente tako i za nastavnika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Biologija,Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4