Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. (CROSBI ID 123226)

Prilog u časopisu | ostalo

Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. // Suvremena psihologija, 1 (1998), 1-2; 7-30-x

Podaci o odgovornosti

Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin

hrvatski

Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika.

Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha nekih izrazito intelektualno natprosječnih učenika. u ovdje prikazanom istraživanju podaci su prikupljani od samih učenika te od njihovih roditelja i učitelja. Podaci su se odnoslili na intelektualni status učenika, na neke konativne i motivativne dimenzije njihovih ličnosti, na obiteljske prilike, te na školske aktivnosti i školski uspjeh učenika. Rezultati praćeenja su pokazali da se školska uspješnost učenika smanjuje u srednjoj školi i da se učenici koji postižu manji uspjeh u školi nego štobi trebalo očekivati prema njihovom intelektualnom statusu, razlikuju od onih sasvim uspješnih u školi samo prema marljivosti i načinu učenja.

nadarenost; školska neuspješnost; praćenje uspješnosti

nije evidentirano

engleski

Analysis of the causes of school underachievement among intellectually superior students

nije evidentirano

assomplishment; school underachievement; follow-up study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

1998.

7-30-x

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija