Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. (CROSBI ID 123226)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin
hrvatski
Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika.
Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha nekih izrazito intelektualno natprosječnih učenika. u ovdje prikazanom istraživanju podaci su prikupljani od samih učenika te od njihovih roditelja i učitelja. Podaci su se odnoslili na intelektualni status učenika, na neke konativne i motivativne dimenzije njihovih ličnosti, na obiteljske prilike, te na školske aktivnosti i školski uspjeh učenika. Rezultati praćeenja su pokazali da se školska uspješnost učenika smanjuje u srednjoj školi i da se učenici koji postižu manji uspjeh u školi nego štobi trebalo očekivati prema njihovom intelektualnom statusu, razlikuju od onih sasvim uspješnih u školi samo prema marljivosti i načinu učenja.
nadarenost; školska neuspješnost; praćenje uspješnosti
nije evidentirano
engleski
Analysis of the causes of school underachievement among intellectually superior students
nije evidentirano
assomplishment; school underachievement; follow-up study
nije evidentirano