Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj (CROSBI ID 344168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radeka, Silvija Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj / Kaštelan - Mrak, Marija (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Radeka, Silvija

Kaštelan - Mrak, Marija

hrvatski

Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj

Sustav poslovne organizacije i njezin odnos prema tržištu doživio je u posljednjih pedesetak godina brojne transformacije. Jednako tako mjenjao se i odnos marketinške funkcije prema ostalim funkcijama za poslovanje. Marketing se obično organizacijski pozicionira kao funkcija na razini poslovnog sustava (tvrtke, koncerna, holdinga i sl.). Marketing je centralizirana funkcija i sa te razine sudjeluje u aktivnostima poduzeća. Čak i za izrazito centralizirane sustave, a da strateški marketing zadržavaju na razini sustava. Pri funkcionalnom pristupu važno je naglasiti da je to u načelu najčešće centralistički pristup koji inaugurira organizacijski oblik akcije marketinških funkcija horizontalnom ili vertikalnom djelovanju. Prednosti tog načina organizacije ponajprije su sadržane u njegovom visokom mogućem stupnju specijalizacije. Ovaj model osobito je pogodan za sustave koji imaju sljedeće karakteristike: - simplificiran asortiman (manje proizvoda ili skupina proizvoda) - broj prodajnih tržičta relativno je malen - pogoni su prostorno grupirani i čine homogenu cjelinu. Promatrajući marketinški poslovni sustav kao prenošenje koncepcije marketinga u poslovanje "Jadranka hoteli d.o.o.", dolazi se do zaključka da takav stav nosi obilježja djelatnosti u kojoj poduzeće djeluje, ali se ne ograničava samo na poduzeće, već ostvaruje koordinirano na različitim razinama gdje se usklađuju interesi nositelja ponude i ciljevi turističke politike zemlje, regije ili lokalne zajednice. Poduzeće "Jadranka hoteli d.o.o." ima izgrađen marketinški koncept, poduzeće je tijekom godina stvaralo prepoznatljivost i diferenciranost u odnosu prema konkurentima. Stoga je istraživanje tržišta i odabira tržičnog segmenta poduzeću omogućilo bolje poslovanje i bolje određivanje turističke ponude.

Marketinške aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Management of marketing activities in "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj

nije evidentirano

marketing activities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

10.04.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija