crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 251953

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Popularne kineziološke aktivnosti kao sredstvo za strukturiranje slobodnog vremena kod predškolske djece
( Popular kinesiological activities as a way to structure free time at pre-school children )
Izvornik: Zbornik radova - 2. stručni i znanstveni skup "Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati" / Babić, Nada (ur.). - Osijek : Visoka učiteljska škola Osijek ; Centar za predškolski odgoj Osijek ; Grafika , 1999. 116-119.
Skup: 2. stručni i znanstveni skup "Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati"
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 13-15. 05. 1999.
Ključne riječi: kineziologija; sport; igraonice; predškolski; programi
( kinesiology; sport; workshops; pre-school; programmes )
Sažetak:
Opisan je koncept tzv. sportskih igraonica, u suštini kinezioloških programa koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima aktivnosti malog nogometa, odnosno stolnog tenisa. “ Pojednostavljenje” ovih vrsta kinezioloških aktivnosti svodi se na reduciranje broja tehničkih i taktičkih elemenata i nivoa složenosti i uspješnosti motoričke izvedbe, a u skladu s razvojnim mogućnostima djece predškolske dobi. Moguće je reducirati zahtjeve u odnosu na različitost vrsta udaraca, složenost udaraca, a osobito u pogledu snage udarca, preciznosti, pravilnosti. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te “ varijante” provedbe programa - u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročna programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno “ savršenijih” ) programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga sa: · ; roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste -u sportskim klubovima, u školi, u slobodno vrijeme) · ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (preporuke - dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) · ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova u blizini mjesta stanovanja).
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4