crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 251973

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi.
( Development of "Collegial" Kindergarten as the Base for Qualitative Education of Pre-school Childern )
Izvornik: Drugi Dani Mate Demarina Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo : zbornik znanstvenih i stručnih radova / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, aida (ur.). - Pula ; Zagreb : Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor , 2002. 91-95.
Skup: Dani Mate Demarina (2 ; 2001)
Mjesto i datum: Brijuni, Hrvatska, 14.-16.06.2001.
Ključne riječi: vrtići; tipovi; komunikacija; zaposlenici; kvaliteta
( kindergarten; types; communication; employees; quality )
Sažetak:
Opisana su tri tipa vrtića, u odnosu na komunikacijske odnose zaposlenika u njima, te im je pridodan i tzv. rezignirani vrtić, kao hipotetski produkt lošijeg radnog efekta i nedovoljno kvalitetnih međuljudskih odnosa. Koraci ka tzv. kolegijalnom vrtiću sastojali bi se u preciznom definiranju: popisa radnih zadaća svakog pojedinog zaposlenika, uloge u komunikacijskim procesima između zaposlenika, organizacije provođenja poslova različitih struktura i pojedinaca, pravednog i dosljednog sustava nagrađivanja u skladu s postignutim rezultatima rada, jasnih i realističnih očekivanja u odnosu na mogućnost provedbe radnih zadaća, uz pravovremeno informiranje o svim relevantnim činjenicama vezanim uz konkretni problem. Jasno, obavljajući svoju precizno definiranu dužnost, odgajatelj bi efikasnije samostalno doprinosio napredovanju i djeteta i dječjeg vrtića u cjelini.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4