Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi. (CROSBI ID 518060)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi.
Opisana su tri tipa vrtića, u odnosu na komunikacijske odnose zaposlenika u njima, te im je pridodan i tzv. rezignirani vrtić, kao hipotetski produkt lošijeg radnog efekta i nedovoljno kvalitetnih međuljudskih odnosa. Koraci ka tzv. kolegijalnom vrtiću sastojali bi se u preciznom definiranju: popisa radnih zadaća svakog pojedinog zaposlenika, uloge u komunikacijskim procesima između zaposlenika, organizacije provođenja poslova različitih struktura i pojedinaca, pravednog i dosljednog sustava nagrađivanja u skladu s postignutim rezultatima rada, jasnih i realističnih očekivanja u odnosu na mogućnost provedbe radnih zadaća, uz pravovremeno informiranje o svim relevantnim činjenicama vezanim uz konkretni problem. Jasno, obavljajući svoju precizno definiranu dužnost, odgajatelj bi efikasnije samostalno doprinosio napredovanju i djeteta i dječjeg vrtića u cjelini.
vrtići; tipovi; komunikacija; zaposlenici; kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Development of "Collegial" Kindergarten as the Base for Qualitative Education of Pre-school Childern
nije evidentirano
kindergarten; types; communication; employees; quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-95.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drugi Dani Mate Demarina Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo : zbornik znanstvenih i stručnih radova
Tatković, Nevenka ; Muradbegović, aida
Pula : Zagreb: Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096