crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252042

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško; Andrijašević, Mirna
Naslov: Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece
( Workshops with kinesiological activities as a way to prevent behaviour disorders at pre-school children )
Izvornik: Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.). - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta , 2000. 84-88.
Skup: Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 24.-26.02.2000.
Ključne riječi: igraonice; kineziološke; ponašanje; poremećaji; predškolski
( workshops; kinesiological; behaviour; disorders; pre-school )
Sažetak:
Tzv. igraonice s kineziološkim aktivnostima, čiji je primarni cilj upoznavanje djece s nekim kineziološkim aktivnostima, te poticanje motiviranosti djece za uključivanjem u kineziološke aktivnosti mogu na barem dva načina koristiti i kao jedan od oblika prevencije pojave nekih poremećaja u ponašanju: 1. direktno - omogućujući optimalnije funkcioniranje organizma, pod utjecajem pozitivnih efekata tjelesnog vježbanja ; istovremeno, kineziološke aktivnosti mogu imati i efekt "katarze" u slučaju agresivnog ponašanja, ali i kod hiperaktivnog ponašanja 2. indirektno - kroz davanje smjernica djeci kako da struktuiraju svoje vrijeme, kroz "zdrave" kineziološke aktivnosti, prije nego bijegom u delinkvenciju ili razne oblike štetne ovisnosti. Tzv. igraonice su u suštini programi koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima malih tjelesnih aktivnosti, malog nogometa, plesa, stolnog tenisa. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te "varijante" provedbe programa, u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročni cilj programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno "savršenijih") programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga s: roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste) ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova i plesnih skupina u blizini mjesta stanovanja).
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4